قفسه فلزی

قفسه کفپوش دار سنگین

قفسه کف پوش دار

قفسه کفپوشدار سنگین

قفسه کفپوشدار سنگین نیز یک کاربری از قفسه فلزی راک می باشد که برای بارهای حجیم که توسط فرد قابل جابه جایی است مناسب میباشد و در تمامی مراکز صنعتی و خدماتی کاربرد فراوانی دارد.

این قفسه تا چند طبقه همراه بالکن و راهروهای متعدد اجرا می شود و نیز جابه جایی بین طبقات از طریق نصب پلکان و بالابرها امکان پذیر است. با توجه به تنوع در تحمل و بازو شما می توانید دامنه وسیع تری از ابعاد دهانه و عمق را انتخاب کنید.

تفاوت قفسه کفپوشدار سنگین با قفسه بندی کفپوشدار سبک در میزان تحمل وزنی آنهاست و دلیل آن نیز استفاده از نوعی کفپوش و بازوی متفاوت در دو سیستم قفسه بندی می باشد.

در قفسه کفپوشدار سنگین از کفپوش هایی با ضخامت بیشتر استفاده می شود و همچنین نوع بازویی استفاده شونده ، از جنس قوطی است.

اگر در انیمیشن بالا دقت کرده باشید ، قطعا متوجه شده اید که قفسه کفپوشدار سنگین دقیقا همان قفسه پالت راک است که سطح آن با کفپوش پوشانیده شده تا امکان بارگذاری اقلام ریز بر روی آن نیز فراهم آید.

آیا امکان ایجاد پلت فرم  بر روی قفسه بندی کفپوشدار سبک وجود دارد؟

بلی، این امکان وجود دارد که با استفاده از نبشی کشی و استفاده از پانل پله ،در بالای قفسه کفپوشدار سبک ، یک پلت فرم جهت استفاده های متنوع ایجاد نمود.

این پلت فرم می تواند برای احداث فضای اداری یا انبارش بیشتر استفاده گردد.

همانطور که در تصویر می بینیم این سیستم قابلیت تلفیق با باکس پالت ها را دارد که می توان از آن به عنوان ایجاد فضایی مناسب برای دسته بندی لوازم و قطعات یدکی ریز و درشت استفاده کرد.

اگر وزن مجموع اقلام موجود بر روی یک جفت بازو  ، کمتر از 400 کیلو باشد ، قفسه پیشنهادی ما  قفسه کفپوشدار سبک است.

قفسه فلزی

مفهوم کلمه انبار را در ویکی پدیا بیابید

مفهوم کلمه قفسه را در ویکی پدیا بیابید

اقلام اصلی در این نوع قفسه بندی:

کفپوش

قاب

بازویی

قفسه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *